2017. szeptember 28., csütörtök

huszonkilencszer

meglepő módon sosem írtam még a bejegyzések elejére, de most megteszem. örömmel írnám azt is, hogy szendrey júlia "ezerszer" válasza ihletett meg, amikor petőfinek válaszolt a szerelmes versére, de csak egy balul elsült éjszakáról emlékeztem meg anno, amikor azt hittem, tetszik egy srác. kiderült azóta, hogy nem és most barátok vagyunk :)
UPDATE: egyest kaptam irodalomból, mert nem volt kész a két házimból egy. shiiit.


{1}

Egy éjszaka volt,
Mégis huszonkilencnek tűnt.
Egy érzés,
Mégis huszonkilenc fajta.
Egy emlék,
Mégis huszonkilenc darab belőlem.
Egy részeg srác,
Mégis huszonkilenc "kérlek".
Egy szülinap,
Mégis huszonkilenc összetört szív.
Egy kérés tőled,
Mégis huszonkilenc válasz tőlem.
Egy csókot akartál,
Mégis huszonkilenc nemet mondtam.
Egy részeg és egy józan voltunk,
Mégis huszonkilenc módon gondolkodtunk.
Egy dátum,
Az a huszonkilenc, amikor nem tudtam megtenni.
Egy döntés,
Mégis huszonkilencszer huszonkilencszer bántam meg.

2 megjegyzés:

  1. Sziaa!
    Hűha, ezt nevezem. Nagyon szeretem a rövid szösszeneteket, én is mostanában inkább ilyesmiket írok, mert egyszerűek, de elgondolkodtatóak és sokszor mély tartalmuk van.
    Nagyon tetszik, hogy többértelmű, rövid félszavakból is átjön az üzenet és ezzel elérted a célodat. :3
    Amúgy csak jöttem fangörcsölni, olyan cép a blogod, meg az írásaid és a fandomok *-*
    Love, lyl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! -megint♡-
      Köszönöm szépen, nekem ez az egyik kedvencem, pedig van még pár. Nem sok, de igyekszem feljavítani a készletem, ha már a sima versírás nem megy és nem lehetek Petőfi vagy József Attila 2.0 :( Neked is vannak ilyesmit? Egyszer szívesen olvasnám :D
      Ó, ezzel megérintetted a szívemet, nagyon szépen köszönöm! ♡

      cora ♡

      Törlés